Θεσσαλονίκη, Greece
Προτιμώ το απολίτιστο. Κάτι μου συμβαίνει και δεν μπορώ να κατανοήσω ως πολιτισμό την κατάντια. Κι έτσι ακούω μουσική και βλέπω εικόνες...

Το Καλωσόρισμα

Απλά και απολίτιστα. Η επιστροφή στην απόλυτη βάση της σκέψης και της έκφρασης στο βαθμό του ενστίκτου και της άναρθρης κραυγής.

Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2008

9ο ΤΣΙΡΚΟ ΤΩΝ ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΩΝ και η ΕΤ3 συνεχίζει

Τα παρακάτω εστάλησαν με e-mail σε κάποιους συντελεστές της ΕΤ3 μήπως και ξυπνήσουν και βάλουν τέλος στη φρίκη!

"Πάλι έπεσε το μάτι μου στο κανάλι της ΕΤ3 την Πέμπτη 09/10/2008 το απόγευμα.

Αηδία!!

Είναι η μοναδική λέξη που μπορώ να εκφέρω και ίσως να μπορεί να αντικατοπτρίζει την αίσθησή μου στο ελάχιστο. Κάποιοι τελευταίοι και επικίνδυνοι τύποι βρήκαν, δυστυχώς, κάποιες από τις τελευταίες αρκούδες του πλανήτη και αποφάσισαν να τις σαπίσουν στο ξύλο και να τις προσφέρουν για ψυχαγωγία για να χαμογελάσουν οι συντελεστές της ΕΤ3 και τα ανεγκέφαλα παιδιά τους, οι μανάδες τους κ.ο.κ. καθώς μπουκώναν τα αχόρταγα στόματά τους και ξεχειλώνοντας τα αχόρταγα στομάχια τους αναμασώντας από την βουλιμία τα ξερατά τους, διασκεδάζοντας με το θέαμα.

Αυτά, λοιπόν, τα ανθρωποειδή είμαι υποχρωμένος να τα συντηρώ και να πληρώνω την καλοπέραση και την σιχαμερή ζωή τους τους εις βάρος σημαντικών αναγκών και ονείρων που δεν γίνονται πραγματικότητα δικών μου και αγαπημένων μου ανθρώπων. Αυτά τα εκτοπλάσματα της σιχαμένης πλευράς της Ελληνικής κοινωνίας, της πλευράς χωρίς φραγμούς, χωρίς σεβασμό και χωρίς ηθική, που έσκυψε και έγλυψε κώλους και κατουρημένα κοστούμια και σκατωμένες γραβάτες για μια θέση στην ΕΤ3, σαπίζουν και μυρίζουν τόσο που είναι ανυπόφορα πια.

Ελεος πια. Έλεος

Είναι κρίμα διότι το κανάλι έχει προβάλλει άλλο χαρακτήρα τόσα χρόνια και με τέτοιες εξοργιστικές επιλογές μηδενίζει την όποια προσπάθεια κάποιων άλλων άξιων συντελεστών της.

Το ύφος του μηνύματος είναι ανάλογο του περιεχομένου που μου προσφέρετε

Σας ευχαριστώ.

Ελπίζω πάλι σε δική σας δημόσια συγγνώμη και αίσθηση ευθύνης στο μέλλον, αλλά από την αδιαφορία σας για το προηγούμενο mail φαίνεται οτι η αξιοπρέπεια δεν είναι το ατού σας"

Τότε μόνο θα αισθανθώ δικαιωμένος, όταν θα διασκεδάζω καθώς θα μαστιγώνονται οι συντελεστές της ΕΤ3 για να περπατούν γύρω γύρω στο τσίρκο με τα χέρια, αναγκασμένοι να σηκώνουν το ασύληπτο βάρος του τόσα χρόνια συγκεντρωμένου λίπους τους και καθώς στις άκρες των ποδιών τους θα στριφογυρίζουν πολύχρωμες ευχάριστες μπαλίτσες να χαρούν και όλα τα παιδάκια.

Υ.Γ. Καμία φωτογραφία δεν έχει θέση σε αυτό το post.

Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2008

Οι αφισοκολλημένοι

Περπατώντας στο δρόμο, παρατηρώ ότι ζω σε μια χώρα γεμάτη αφίσες. Αφίσες για πάρτυ σε καφετέριες ή κλαμπς, αφίσες για εκδηλώσεις και θεατρικές παραστάσεις, αφίσες για συναυλίες κ.ο.κ..


Αφίσες καινούργιες που λάμπουν από την ποιότητα του χαρτιού, άλλες καλαίσθητες, άλλες κακόγουστες, αφίσες που χάσκουν από το αεράκι, ξεθωριασμένες, και παραμελημένες.

Μου αρέσει αυτό. Χαίρομαι που η χώρα μας ζει και ανακοινώνει το γεγονός ότι ζει προσκαλώντας μας με αυτόν τον τρόπο αντί να πετιούνται χαρτιά αριστερά και δεξιά στον δρόμο ή να τα βλέπουμε στερεωμένα στους υαλοκαθαριστήρες των αυτοκινήτων ώστε μόλις τα δει ο οδηγός τους να τα πετάξει στον δρόμο.

Ένα πράγμα, όμως, που δεν μου αρέσει και μου κάνει εντύπωση που ακόμα συμβαίνει, είναι το γεγονός ότι στις περισσότερες αφίσες ως διοργανωτές των εκδηλώσεων είναι πολιτικά κόμματα ή νεολαίες κομμάτων.

Πόσο κορόιδα πρέπει ακόμα να αισθανθούμε για να αντιληφθούμε οτι έχουμε πολιτικές πεποιθήσεις ιστορικά αποτυχημένες;

Τι καλό στην ζωή μας έχει προσφέρει η ύπαρξη πολιτικών κομμάτων;

Για ποιο λόγο, ενώ θέλω να ψηφίσω κάποιον άνθρωπο που θεωρώ αξιόπιστο, έντιμο και άξιο αντιπρόσωπό μου στη βουλή, αυτόματα να ψηφίζω και ένα σωρό σκουπίδια τα οποία και τελικά με κυβερνούν γιατί έτυχε αυτός να βρίσκεται στο ψηφοδέλτιο ενός σάπιου κόμματος;

Γιατί να μην με αφήνει το σύστημα να ψηφίσω όποιον θέλω και να υποβαθμιστεί επιτέλους η έννοια του κόμματος μιας και έγινε συνώνυμο της σκατίλας;

Γιατί να πρέπει κάθε φορά να ψηφίζουμε από αυτόν τον κουβά που ξέρουμε ότι είναι γεμάτος σκατά;

Γιατί αισθάνομαι μόνος απέναντι σε εκατομμύρια αφισοκολλημένους;

Γιατί να υπάρχουν ακόμα αφισοκολλημένα μυαλά ροζ, μπλε, πράσινα, κίτρινα, κόκκινα, με σταυρούς και χωρίς;


Γιατί ακόμα;

Γιατί;


Πέμπτη 28 Αυγούστου 2008

Η Θεωρία Των Ολυμπιακών Αγώνων - And the winner is...

Ολυμπιακοί Αγώνες. Κάθε φορά και πιο δυσάρεστη είναι η γεύση που αφήνουν όταν τελειώνουν και αυτό είναι κάτι που δεν έχει να κάνει μόνο με την κωμικοτραγική επικαιρότητα κατά τη διάρκειά τους αλλά και με την γενικότερη αίσθηση του πόσο μεγάλη είναι η σχετικότητα του τι ο καθένας θεωρεί ιδανικό.



1. Ποιό είναι το ιδανικό μέλλον ενός παιδιού;

2. Πόσο είναι το ιδανικό οικονομικό κέρδος;

3. Πως είναι ο ιδανικός αθλητής;

4. Ποιά είναι η ιδανική αναμέτρηση;

Με μια πρόχειρη ματιά στις ερωτήσεις αυτόματα απαντάω:

1. Το καλύτερο δυνατό.
2. Το μεγαλύτερο δυνατό.
3. Ο δυνατότερος.
4. Αυτή που ξέρω οτι θα νικήσω.


Έτσι όπως καθόμουνα λοιπόν σπίτι φαντάστηκα μια ιστορία. Φαντάστηκα, λοιπόν, ένα σκηνικό στο οποίο βρίσκεται μια οικογένεια μεσαίας αστικής τάξης με ένα παιδάκι 6 περίπου χρονών η οποία ζεί ήσυχα και ειρηνικά στο σπίτι ή στο διαμέρισμά της. Η οικογένεια αυτή όπως πολλές άλλες αποφασίζει να στείλει το παιδάκι της σε ένα κολυμβητήριο για να αρχίσει να εξοικειώνεται με το νερό, να κοινωνικοποιείται, να γυμνάζει το σωματάκι του κ.τ.λ..

Η καθημερινότητα της οικογένειας είναι σε γενικές γραμμές "φυσιολογική" καθώς ο πατέρας εργάζεται ένα σχεδόν βαρετό πενθήμερο με κάποιες υπερωρίες με έναν μισθό περίπου 1000 ευρώ, ενώ η γυναίκα εργάζεται κι αυτή σε ένα κατάστημα ρούχων ως πωλήτρια με σπαστό ωράριο και 800 ευρώ και το παιδάκι το κρατάει η γιαγιά του μέχρι να σχολάσουν οι γονείς του. Το απόγευμα ο πατέρας επιστρέφει στο σπίτι αφού έχει πάρει το παιδί από την γιαγιά, τρώει, το ντύνει και το πηγαίνει στο κολυμβητήριο. Επιστρέφουν περίπου την ίδια ώρα με την γυναίκα του που μόλις σχόλασε και ανοίγουν την τηλεόραση να δουν ειδήσεις, serial ενώ το παιδάκι βλέπει παιδικά DVD.

Η πρόοδος του παιδιού στο κολυμβητήριο είναι καλή κατά τις συμβουλές του προπονητή του ο οποίος συνιστά στους γονείς να το γράψουν σε μια ομάδα γιατι έχει δυνατότητες να διακριθεί στο άθλημα. Οι γονείς περήφανοι για το παιδί τους ακολουθούν τη συμβουλή του προπονητή και το γράφουν σε μια ομάδα με την βοήθεια της οποίας συμμετέχει σε κάποιους τοπικούς αγώνες και διακρίνεται. Ο προπονητής της ομάδας του αποκαλύπτει στους γονείς οτι το έφηβο πια παιδί τους έχει εξαιρετικές δυνατότητες και με σκληρή δουλειά μπορεί να διακριθεί πανελληνίως με αποτέλεσμα πέρα από τις διακρίσεις να μπορεί αργότερα να μπει πιο εύκολα σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ και να διασφαλίσει το μέλλον του. Τους αναφέρει επίσης οτι ήδη τον πλησίασαν κάποιες άλλες ομάδες που ενδιαφέρθηκαν για το παιδί τους αλλά αν διακριθεί σε πανελλήνιους αγώνες έχει πολλές πιθανότητες να συμμετέχει στην εθνική ομάδα.

Η ζωή κυλά σε αυτούς τους ρυθμούς ώσπου μια μέρα λαμβάνουν μια συστημένη προσωπική επιστολή από μια μεγάλη ομάδα του κέντρου που αναφέρει επαινετικά λόγια για την πορεία του παιδιού και προτείνει να διαπραγματευτούν για την μεταγραφή στην ομάδα καθώς εγγυάται και την συμμετοχή του σε πανελλήνιους και πανευρωπαικούς αγώνες. Οι γονείς χαρούμενοι, περήφανοι αλλά και καχύποπτοι συμφωνούν να συζητήσουν, να το σκεφούν και μετά να απαντήσουν.

Έτσι, ένα Σάββατο πρωί, χτυπά το κουδούνι του σπιτιού και εμφανίζεται ένας κοστουμαρισμένος μεσήλικας, σοβαρός, κύριος, με λευκή περιποιημένη γενιάδα σαν την εικόνα του σοφού καθηγητή που έχουμε στο μυαλό μας. Από τον χαρτοφύλακά του βγάζει ένα πολύ προσεγμένο ενημερωτικό φυλλάδιο της ομάδας και καλεί τους γονείς να έρθουν πιο κοντά για να τους δείξει τις φωτογραφίες των εγκαταστάσεων, τους προπονητές, τους γιατρούς, τους μελλοντικούς συναθλητές του παιδιού τους και φωτογραφίες των καταξιωμένων και γνωστών αστέρων της ομάδας τους. Συγκαρτημένα εντυπωσιασμένοι οι γονείς φαντάζονται το παιδί τους σε αυτές τις εγκαταστάσεις και χιλιάδες κόσμος να φωνάζει το όνομά του. Αφήνοντας το πρόγραμμα των προπονήσεων πάνω στο τραπέζι μαζί με το ενημερωτικό φυλλάδιο και μια πεντασέλιδη αρχική πρόταση για να τα μελετήσουν αποχωρεί για να μην επηρρεάσει την κρίση τους και καθώς βγαίνει από την πόρτα αφήνει και μια κάρτα του για να τον καλέσουν αν θέλουν να ρωτήσουν οτιδήποτε.

Για να μην κουράζω με την φλυαρία σκεφτείτε με πόσα μηδενικά θα υποκύπταμε σε μια τέτοια συμφωνία βάλτε τα μέσα σε αυτή την προσφορά και θα δείτε πόσο εύκολα και πόσο δωρεάν σε σχέση με αυτά που θα κερδίσει το κύκλωμα, έθεσε αυτή η οικογένεια το παιδί της στην διάθεσή των απανταχού φαρμακοποιών, γενετιστών κ.ο.κ. προκειμένου να το δουν κάποια στιγμή να κερδίζει το αντίστοιχο αμερικανάκι με διεγνωσμένο σύνδρομο υπερκινητικότητας και με βολική για το άθλημα δυσπλασία με το όνομα Φέλπς, Μέλπς ή δεν ξέρω εγώ πως θα ονομάζεται.


H Κανέλη τα είχε πεί πολύ ωραία σε παράθυρο δελτίου ειδήσεων μετά το κρούσμα της Χαλκιά. Είπε, αντικρούοντας τα ψευδομέτρα της κυβερνησης π.χ. κατάργηση των προνομίων κ.τ.λ., για τα οποία πραγματικά χεστήκανε οι αθλητές, οτι "για να καταπολεμηθεί ριζικά η ντόπα στην Ελλάδα οφείλουμε σαν χώρα που μετέδωσε στον υπόλοιπο κόσμο το Ολυμπιακό ιδεώδες να επαναπροσδιορίσουμε το τι θεωρούμε εμείς αθλητισμό, τι θεωρούμε εμείς εθνικό και αν πρέπει να συμμετάσχουμε στους επόμενους και καλά Ολυμπιακούς."
Αλλά είναι τόσο μεγάλα τα συμφέροντα, τόσο πολλά τα λεφτά, τόσο μεγάλη η πλύση εγκεφάλου που τρώμε από μικρά παιδιά βλέποντας κινούμενα σχέδια με υπερήρωες και υπερφυσικές δυνάμεις και τόσο υποχείρια και άβουλα ανάρχιδα όντα οι πολιτικοί που ακόμα έχουμε και δυστυχώς ακόμα μας αξίζουν, που κανένας δεν πρόκειται να πάρει μια τόσο γενναία απόφαση.
Κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια. Από τους ναζίδες υπεραθλητές που άλλοι τρέχαν σαν δαιμονισμένοι για τη ζωή τους και άλλοι ως πειραματόζωα άλλων συμπατριωτών τους υπεργιατρών ως και σήμερα ο αγώνας καλά κρατεί και μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας κάπου στα παρασκήνια γίνεται η μεγάλη απονομή: Το χρυσό χάπι, το χρυσό γενετικό υλικό, η χρυσή τερατογέννεση κ.τ.λ.

And the winner is... ο μεγαλύτερος χαμένος.

Δευτέρα 30 Ιουνίου 2008

7o TΣΙΡΚΟ ΜΑΣΣΙΜΟ 2006 - Μεσαίωνας εν έτει 2008

Κυριακή 29/06/2008

η ημέρα του τελικού του Euro 2008 και οι περισσότεροι Ελληνες στημένοι στην τηλεόραση κάναμε ζάπινγκ μέχρι να φτάσει η ώρα να σφυρίξει τη σέντρα ο διαιτητής του αγώνα. Σίγουρα πολλοί από εμάς θα πέσαμε στο απάισιο θέαμα της προβολής τσίρκου με ζώα από την ΕΤ3. Η δική μου αγανάκτηση ήταν μεγάλη, όχι τόσο για το οτι υπάρχουν δυστυχώς ακόμα τέτοια τσίρκο, αλλά για το γεγονός οτι εξακολουθούν ακόμα να προβάλλονται ως ψυχαγωγικά θεάματα και μάλιστα από κρατικό κανάλι. Δεν άντεξα τους έστειλα ένα e-mail και περιμένω την απάντησή τους:

Προς:
amarkou@ert3.gr, program@ert3.gr, gfrastanlis@ert3.gr, gkeletzis@ert3.gr, gdirector@ert3.gr

Θέμα: Προβολή Τσίρκο "7o TΣΙΡΚΟ ΜΑΣΣΙΜΟ 2006" Κυριακή 29/06/2008 ώρα 21:00

"Αγαπητοί κύριοι και κυρίες συντελεστές της ΕΤ3

Την Κυριακή 29/06/2008 στις 21:00 προβλήθηκε από το τρίτο κρατικό κανάλι μια παράσταση του "7oυ TΣΙΡΚΟΥ ΜΑΣΣΙΜΟ 2006". Στη συγκεκριμένη παράσταση υπήρξε τουλάχιστον ένα νούμερο (μετά άλλαξα αμέσως κανάλι) στο οποία οι πρωταγωνιστές ήταν ζώα και συγκεκριμένα άλογα. Σίγουρα δεν είμαι ο μόνος που θεωρώ τεράστιο λάθος της ομάδας που επιλέγει τις εκπομπές που θα προβληθούν, η επιλογή της συγκεκριμένης παράστασης, όταν πια η κατακραυγή για τέτοιου είδους τσίρκο με τη συμμετοχή ζώων που συνεπάγεται τη βίαιη κακομεταχείρισή τους κατά την εκπαίδευση, είναι παγκόσμια. Δεν μπορώ να πιστέψω σε καμιά περίπτωση οτι δεν γνώριζε η ομάδα επιλογής το περιεχόμενο της παράστασης, όπως επίσης δεν θέλω να πιστέψω οτι αυτή η ομάδα και το κανάλι μας (κρατικό), θεωρεί την κακομεταχείριση και τον βασανισμό των ζώων ως ψυχαγωγικό θέαμα. Όταν η οργή του κόσμου για θεάματα τέτοιου είδους έχει οδηγήσει στην απαγόρευση της διεξαγωγής τους στις περισσότερες πόλεις του κόσμου ελπίζοντας οτι αυτό θα οδηγήσει στην διάλυση τέτοιου είδους τσίρκο (εξαιρούνται παγκοσμίως ακόμα κάποιοι "υπερπολιστισμένοι" ελληνικοί δήμοι - δημαρχιακές τσέπες της Θεσσαλονίκης π.χ. ο δήμος Ευκαρπίας, με την ανοχή της Νομαρχίας Θεσσαλονίκης), η ελληνική κρατική τηλεόραση έχει υποχρέωση απέναντι στους πολίτες αυτής της χώρας και απέναντι στην ανθρώπινη συνείδηση των συντελεστών της, να είναι πιο προσεκτική στις επιλογές της. Ελπίζω σε δημόσια συγγνώμη από το κανάλι και σε μεγαλύτερη αίσθηση ευθύνης στο μέλλον.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας

ένας κάτοικος Θεσσαλονίκης"


04/07/2008
Μετά από μια εβδομάδα χωρίς απάντηση από την ΕΤ3 ζήτησα τη βοήθεια διάφορων οικολογικών οργανώσεων και παραθέτω μήνυμα συμπαράστασης από την Greenpage:

-------------------------------------------------------------------------------------------------

GREENPAGE
Υπερασπιστής της Ζωντανής Φύσης


Green
People

Αγαπητέ κύριε ...

Σας ευχαριστούμε θερμά για το ενδιαφέρον και την ευαισθησία σας να ανταποκριθείτε στο κάλεσμα συμπαράστασης της Greenpage και σας καλωσορίζουμε στην οικογένεια της Green People !

Σας υπενθυμίζουμε ότι με την ιδιότητα του μέλους έχετε κατά προτεραιότητα πρόσβαση στις υπηρεσίες της Greenpage. Υπηρεσίες που αφορούν στην άμεση ενημέρωση σας για τα σημαντικά τρέχοντα θέματα που άπτονται των ενδιαφερόντων της σελίδας, αλλά και στην ουσιαστική σας δημιουργική παρέμβαση στην υπό δημοσίευση ύλη(με άρθρα, σκέψεις, προτάσεις και προβληματισμούς) αρκεί αυτά να μην εμπεριέχουν το στοιχείο της προβολής ή της διαφήμισης πάσης φύσεως φυσικού ή νομικού προσώπου, που σχετίζεται με οικονομικά ή οιανδήποτε άλλου είδους συμφέροντα.

Είμαστε σίγουροι πως η δική σας παρουσία θα δώσει δύναμη , αξία και νόημα στον ευγενικό αγώνα της Greenpage να διεκδικεί το αυτονόητο δικαίωμα της ζωής στη φύση.

Η παρέμβαση σας για το τσίρκο ήταν εξαιρετική και θα πρέπει να την μιμηθούν και άλλοι...

Ακόμα και να μην σας απαντήσουν από την ΕΡΤ3 σίγουρα έχουν πάρει το μήνυμα.Πάντα υπολογίζουν το κόστος από παρατηρήσεις των πολιτών. Σας συγχαίρουμε για την πρωτοβουλία σας και σας ευχόμαστε να είστε πάντα μαχητικός και απαιτητικός πάνω σε θέματα που αφορούν την ηθική της ζωής...!

Εμείς από τη μεριά μας δεν θα κουραστούμε να στέλνουμε μηνύματα διαμαρτυρίας προς κάθε κατεύθυνση...

Αυτός εξάλου είναι και ο λόγος της ηλεκτρονικής μας παρουσίας!

Με εκτίμηση

...

από το τμήμα επικοινωνίας της www.greenpage.gr

E-mail: info@greenpage.gr

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Τους ευχαριστώ όχι τόσο για τα ωραία λόγια όσο για την συνείδησή τους.
------------------------------------------------------------------------------------------------------



Τρίτη 10 Ιουνίου 2008

Απροσάρμοστοι - Αφιέρωμα στον Παύλο

Αν και καθυστερημένα, λόγω συγκεκριμένων ευχάριστων γεγονότων του Σαββατοκύριακου, ιδού οι εντυπώσεις μου από μια ακόμη συναυλία:

Πέμπτη 05/06/2008
Στον υπέροχο συναυλιακό χώρο της Μονής Λαζαριστών εμφανίστηκαν οι "Απροσάρμοστοι" σε μια συναυλία αφιέρωμα στον Παύλο Σιδηρόπουλο, τα τραγούδια του οποίου ακούγονται, συγκινούν και παραμένουν επίκαιρα και καυστικά ως τις μέρες μας και από ότι φαίνεται και για πολλά χρόνια ακόμα.

Η "απροσάρμοστη" παρέα Αλέκος Αράπης (μπάσο - φωνή), Οδυσσέας Γαλανάκης (κιθάρα - φωνή), Κυριάκος Δαρίβας (drums) και οι Νίκος Ζιώγαλας, Φίλιππος Πλιάτσικας, Ηλίας Ζάικος, Δημήτρης Πουλικάκος και Γιάννης Γιοκαρίνης, έδωσαν όλη τους την ψυχή στις εκτελέσεις των τραγουδιών, αγκάλιασαν και ζέσταναν τους 1000 περίπου θεατές από τον αέρα και την βροχή, με τις νότες τους. Για τα τραγούδια δεν έχω να πω λόγια. Είναι τραγούδια τα οποία τα γνωρίζουμε όλοι και ο καθένας μας ξεχωριστά με τον δικό του τρόπο τα έχει ζήσει και έχει προβληματιστεί με αυτά σαν να ήταν δικά του.

Εξαιρετικό συναίσθημα έβγαλαν οι Ζιώγαλας και Πλιάτσικας ενώ με την ενέργεια και τον αυθορμιτισμό του ο "Θεός" Γιοκαρίνης έπαιξε σχεδόν σε όλη την υπόλοιπη συναυλία από τη στιγμή που εμφανίστηκε ως το τέλος. Ο Πουλικάκος έδωσε ρεσιτάλ ερμηνίας και σεβασμού εγκαταλείποντας την σκηνή κατά τη διάρκεια του τραγουδιού αφού χειροκρότησε το κοινό και καθώς ακόμα σόλαραν οι κιθάρες των Ζάικου και του Γαλανάκη, τονίζοντας με την πράξη του αυτή οτι ήρθε για να τιμήσει την προσφορά του Σιδηρόπουλου και όχι να προβάλει τον εαυτό του. Εμφανίστηκε και ο Πάνος Τόλιος στα drums με συμμετοχή έκπληξη ενός πιτσιρίκου, μάλλον γιός του, που με τη βοήθειά του χτυπούσε ενίοτε και τα τύμπανα, κατάσταση που επιβεβαιώνει τη ζεστασιά και τη χαλαρότητα της παρέας τους.

Αρνητική εντύπωση προκάλεσε η ιδέα των διοργανωτών να στήσουν συστιχίες καθισμάτων, με αρνητικές συνέπειες για την εξέλιξη της συναυλίας. Πάσχιζαν οι Αράπης και Γαλανάκης να ξεσηκώσουν τον κόσμο από τις καρέκλες και ήταν εμφανής η αμηχανία που αισθάνονταν να παίζουν μπροστά σε καθισμένο κοινό. Αυτό καθυστέρησε κατά πολύ την κορύφωση της συναυλίας η οποία ήρθε μόνο όταν ξεκίνησε να βρέχει και ενώ έπαιζε ο Γιοκαρίνης και διήρκησε ως το τέλος. Κάποιες ηχητικές ατέλειες διορθώθηκαν (η ένταση των πλήκτρων) και κάποιες άλλες όχι (όπως ο άδειος ήχος της κιθάρας του Γαλανάκη στα γκαζιάρικα κομμάτια), αλλά σε γενικές γραμμές η εμπειρία ήταν εκπληκτική.

Μπράβο στους μουσικούς αυτής της γενιάς (θα εξαιρούσα εγώ προσωπικά τον Πλιάτσικα) για το ακέραιο του μουσικού τους ήθους και την ακλόνητη, παρά τα χρόνια, πίστη στις αυθεντικές rock αρχές τους !!!!!!! Πάντα τέτοια !!!!!

Τρίτη 27 Μαΐου 2008

Madrugada - European Tour 2008 - Is it the last one?

Δευτέρα 26 Μαϊου 2008,

μια εκπληκτικά ζεστή βραδιά, μεταφορικά και κυριολεκτικά μας περίμενε στο Principal Club Theater. Καθώς το θερμόμετρο έδειχνε τη θερμοκρασία στην Θεσσαλονίκη γύρω στους 30oC, μέσα στο Principal η θερμοκρασία είχε ανεβεί πολύ περισσότερο με τους ξεσηκωτικούς ρυθμούς του support συγκροτήματος "Mary's Flower Superhead" και ακόμα πιο πολύ με την ατμόσφαιρα που δημιούργησε η μουσική των "Madrugada". Χτύπησε κόκκινο, δε, με την απουσία κλιματισμού αλλά αυτά στο τέλος*.

Η παρέα του Sivert Høyem με την χαρακτηριστική βαθιά φωνή και με τον Alex Kloster-Jensen στην κιθάρα αντί του αδικοχαμένου στα 31 του μόλις χρόνια Robert Burås, έδωσε την ψυχή της επί σκηνής ξεκινώντας με αργά ατμοσφαιρικά τραγούδια που γεμίσαν αμέσως με συναίσθημα την ασφυκτικά γεμάτη αίθουσα. Δεν ήταν μόνο η σκηνική παρουσία του Høyem που κέντριζε το ενδιαφέρον των θεατών, αλλά και οι ψυχεδελικές μουσικές εξάρσεις με κιθάρες, κρουστά και hammond που έδωσαν μια διαφορετική αίσθηση από αυτή που έχει κανείς ακούγοντας τους δίσκους.

Ακούσαμε τραγούδια από τον καινούργιο τους ομώνυμο δίσκο και πάρα πολλά από όλους τους προηγούμενους: "Black Mambo", "Strange Colour Blue", "Majesty", "Hands Up I Love You" κ.α., με μια εκρηκτκή κορύφωση όταν ακούστηκε το "Bloodshot Adult Commitment" και στη συνέχεια το "Seven Seconds" καταλήγοντας μετά από δύο encore με μια διασκευή μάλλον αυτοσχεδιασμό του "I Wanna Be Your Dog" και τελευταίο το "Only When You're Gone". Γνωρίσαν την αποθέωση από το κοινό και επιβεβαιώθηκε για ακόμα μια φορά η σχέση λατρείας του κοινού της Θεσσαλονίκης με τους Madrugada.

Ελπίζουμε να βρουν τον τρόπο, την έμπνευση και το κουράγιο να συνεχίσουν στο μέλλον με δισκογραφία και ζωντανές εμφανίσεις γιατί πιστεύω οτι έχουν πολλά να μας πουν ακόμα με τον μοναδικό τους τρόπο.

* Εκπληκτική, σε γενικές γραμμές, η συναυλία, αλλά και αποπνικτική η ατμόσφαιρα στο Principal. Eπειδή το έχω το κουσούρι θα τα χώσω πάλι, δεν κρατιέμαι. Υπάρχουν δύο ενδεχόμενα:
α) Το Principal, από σεβασμό για τους θεατές-πελάτες του, ασχολείται πλέον με πειράματα για την εξακρίβωση των συγκεκριμένων συνθηκών θερμοκρασίας και υγρασίας στις οποίες ο άνθρωπος χάνει τις αισθήσεις του λόγω της θερμοπληξίας για να τις αποφύγει σε μελλοντικές συναυλίες.
β) Το Principal μυρίστηκε χρήμα και αφού αποφάσισε να απομυζίσει το μέγιστο δυνατό κέρδος από αυτή την συναυλία μειώνοντας το κόστος, χρησιμοποίησε την πασίγνωστη μέθοδο της απενεργοποίησης του κλιματισμού μέχρι εξαϋλωσης των θεατών-πελατών του. Και τότε, την ύστατη στιγμή, καθώς όλα άρχιζαν να σκοτεινιάζουν, ξαφνικά ενεργοποιούνταν ο κλιματισμός κι ξανά πάλι στο off.

Πραγματικά, δεν μας εκπλήσουν πια τέτοιου είδους τακτικές από μέρους σας, πρέπει να προσπαθήσετε περισσότερο ώστε την επόμενη φορά να έχουμε τουλάχιστον ένα θύμα, μήπως και σας δείξει επιτέλους η τηλεόραση στις ειδήσεις και γίνετε φίρμες.

Δευτέρα 19 Μαΐου 2008

Johnny Winter: Even his shadow shines!

.
Παρασκευή 16 Μαϊου - Principal Club Theatre - Θεσσαλονίκη

O Johnny Winter ήταν και είναι ένας από τους σημαντικότερους blues κιθαρίστες όλων των εποχών. Λόγια για να περιγράψουν το μέγεθος του έργου και της προσφοράς του δεν υπάρχουν. Αυτός ο άνθρωπος, λοιπόν, ήρθε για πρώτη φορά στην Ελλάδα για να εμφανιστεί ζωντανά δύο συνεχόμενες μέρες 16 και 17 Μαϊου στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα αντίστοιχα.

Οι εντυπώσεις; Πολυδιάστατες

Ας ξεκινήσω από την περιγραφή του πολιτιστικού αυτού γεγονότος μέχρι και την εμφάνιση του Johnny Winter στην σκηνή. Το Principal είναι σχεδόν γεμάτο ως τις 22:00, την ώρα δηλαδή που ήταν προγραμματισμένο να εμφανιστεί το πρώτο support group μιας και στην αφίσα διαφημίζονται δύο support συγκροτήματα:

- οι BluesWire (Zάϊκος, Ζήσης, Βουράκης, Γουρζουλίδου) άτομα 4 και

- οι Nick & the Backbone (Ντονούσης, Αθανασιάδης, Παπάζογλου) άτομα 3.

σύνολο 7 άτομα support.

Η πρώτη εντύπωση; Το πρώτο support καθυστερεί 20' να εμφανιστεί στη σκηνή.

Η δεύτερη; Το πρώτο support είναι οι Blueswire χωρίς τον Μανώλη Βουράκη, τον οποίο εκτιμώ αφάνταστα ως κιθαρίστα, στη θέση του οποίου εμφανίστηκε για κάποια τραγούδια ένας μουσικός που έπαιζε φυσαρμόνικα, του οποίου το όνομα δεν συγκράτησα τη μια και μοναδική φορά που το είπε ο Ζάικος. Κάτι πιο σημαντικό θα έτυχε στον Μανώλη από το να παίξει support στον 64χρονο Johnny Winter.

Η τρίτη; Δεν υπήρξε δεύτερο support συγκρότημα!!! Ο μεγάλος και τρανός Ντονούσης θεώρησε οτι δεν είναι σημαντικό γεγονός να παίξει support σε μια συναυλιούλα που να ανοίγει κάποιον "τυχαίο" όπως ο 64χρονος Johnny Winter παρόλο που συμφώνησε να το κάνει (το λέει η αφίσα).

Η τέταρτη; Εμφανίζεται επιτέλους η μπάντα του Johnny Winter και ξεκινά να παίζει χωρίς αυτόν προκαλώντας μια γενικότερη ανησυχία η υποψία φιάσκου τύπου Ojos De Brujo Soundsystem!

Η πέμπτη και μεγαλύτερη; Ο Johnny Winter. Με την προσφώνηση του ονόματός του από τον drummer του συγκροτήματος εμφανίζεται στη σκηνή φανερά γηρασμένος και ταλαιπωρημένος, σα σκιά με καουμπόικο καπέλο, με μικρά γεροντίστικα βηματάκια, μη βλέποντας τη στιγμή να καθίσει στο καρεκλάκι που είχε στηθεί γι αυτόν στο κέντρο της σκηνής. Η όψη του είναι σαν αυτή της φωτογραφίας που βρίσκεται στο λήμμα Johnny Winter. Έπιασε, λοιπόν, μια Erlewine Lazer κιθάρα, κάθισε και έπαιξε όπως και όσο καλύτερα μπορούσε στην κατάστασή του* με θαυμάσιο ήχο, δυνατή ένταση και καλούτσικη φωνή! ΘΕΟΣ!!! Μακράν σκιά του πιο μέτριου εαυτού του, αλλά απολύτως δικαιολογημένα*. Στο encore προσπάθησε να παίξει και slide guitar και εν μέρει τα κατάφερε, αν κρίνω από την θερμότερη αντίδραση του αεικίνητου και πολύ καλού γενικότερα κοινού. Έβαλα και κάποια video συναυλιών του σαν φόρο τιμής στη μεγάλη του κιθαριστική κλάση:

Κάπως έτσι ήταν φέτος αλλά χωρίς τα μούσια:



Παλαιότερα: Δεν το χορταίνεις με τίποτα!!!! Highway 61



Ακόμη παλαιότερα: Johnny B Good!!!



... Τότε



... Muddy Waters & Johnny Winter - Going Down Slow




Επεξηγήσεις:
* Πάσχει από σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα στο δεξί χέρι, συχνή ασθένεια για κιθαρίστες, το οποίο κάποια στιγμή οδήγει σε παράλυση του καρπού. Επίσης, φημολογείται ότι πρόσφατα υπέστη εγκεφαλικό επεισόδιο στο Exeter Airport, καθώς και οτι πάσχει από τη νόσο Παρκινσον σε πρώιμο στάδιο. Το βέβαιο είναι οτι ήταν για πολλά χρόνια χρήστης ηρωίνης, αντικαταθλιπτικών χαπιών, αλκοολικός κ.λ.π. με εμφανείς και μη συνέπειες για τον ίδιο που καταγράφονται εδώ.

Δευτέρα 7 Απριλίου 2008

TΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ROCK ΖΕΙ!!!

Το αληθινό rock ζεί, ζεί και βασιλεύει στα πιο απίθανα μέρη!!!
Ένα κεφάτο και αυθεντικό rock party στήθηκε στις 05 Απριλίου στο bar "Θέα" στους Ν. Επιβάτες Θεσσαλονίκης με πρωταγωνιστή τον Γιοκαρίνη.
Εμάς τους τυχερούς που ενημερωθήκαμε για το γεγονός και χωρέσαμε στο μπαράκι αυτό, μας περίμεναν πολλές ευχάριστες εκπλήξεις, αδιανόητες για τα σημερινά δεδομένα των live rock εμφανίσεων:

Ευχάριστη έκπληξη (1) : Κατά την είσοδο στο μπαρ δεν μας ζητήθηκε να πληρώσουμε είσοδο ούτε 1 ευρώ.

Ευχάριστη έκπληξη (2) : Σε ελάχιστο χρόνο η ευχάριστη παρουσία της σερβιτόρας μας πλησίασε για να παραγγείλουμε ποτό και παρόλο που στο μαγαζί γινόταν χαμός κατά τη διάρκεια του live, η εξυπηρέτηση της ήταν άμεση και άψογη.

Ευχάριστη έκπληξη (3) : Ούτε στο πρώτο ποτό δεν πληρώσαμε αξία εισόδου ή εισιτήριο ούτε σε κανένα από τα 6 που ήπια μόνος μου και οι τιμές ήταν όχι απλά φυσιολογικές αλλά λογικότατες μιας και το ποτό άξιζε 7 ευρώ.

Ευχάριστη έκπληξη (4) : Γιοκαρίνης. Δεν έφερε δικό του συγκρότημα σαν τις φίρμες που κυκλοφορούν. Χώθηκε ανάμεσα στους "Χρονίρ" και τραγούδησε, έπαιξε πιάνο, ήπιε, γέλασε, γίναν όλοι μια παρέα, γίναμε και μεις μαζί τους, γίναν όλοι μια μπάντα όλο κέφι.

Ευχάριστη έκπληξη (5) : Γιοκαρίνης. Με τα τραγούδια τα δικά του, τα παλιά και τα καινούργια από τον δίσκο του "Ναυαγός μες στην Αθήνα".

Ευχάριστη έκπληξη (6) : Γιοκαρίνης. Τραγούδια ρεμπέτικα, τραγούδια του Παύλου, του Νικόλα, ότι γούσταρε η ψυχούλα του και η ψυχούλα μας, με την ίδια όρεξη και το ίδιο μεράκι.

Ευχάριστη έκπληξη (7) : Γιοκαρίνης & Χρονίρ: Ή ώρα ήταν 04:00 το πρωί όταν έφυγα και το συγκρότημα ¨Χρονίρ" και ο Γιοκαρίνης ακόμα παίζαν ακούραστα, με κέφι, ενέργεια και πάθος παρά το γεγονός οτι στο μαγαζί είχαν μείνει μόνο ελάχιστες παρέες και όλοι κομμάτια!!

Και άλλες εκπλήξεις μικρότερες και μεγαλύτερες τις οποίες για ευνόητους λόγους μετρημένους σε ml και σε vol % δεν συγκράτησα.

Αυτά τα happenings, στη μικρή και ταλαιπωρημένη από τους ανίκανους, τους άπληστους και τους αδιάφορους πόλη μας, συμβαίνουν μια φορά και δεν ξανασυμβαίνουν. Τυχεροί όσοι το ζήσαν, σωστός και μάγκας αποδείχθηκε στην συγκεκριμένη περίπτωση ο ιδιοκτήτης του Bar "Θέα", τυχεροί οι "Χρονίρ" που ζήσαν αυτή την εμπειρία και τους ζηλεύω γι' αυτό, αν και ήταν λίγάκι απροετοίμαστοι χωρίς όμως αυτό να επηρεάσει την ατμόσφαιρα και το κέφι που δημιουργήθηκε.

ΜΠΡΑΒΟ!!! ΜΠΡΑΒΟ!!! ΜΠΡΑΒΟ!!!

Πέμπτη 27 Μαρτίου 2008

Και μετά τι; Η μεταμόρφωση

Βρήκα δύο ποίηματάκια που είχα γράψει για μια φάση της ζωής που άλλοι προσπαθούν να ξεχάσουν και άλλοι όπως κι εγώ θέλουν να θυμούνται για πάντα.


Κι απ' τα λιμάνια αν έφυγες
να ανέβεις έκει πάνω
να σκαρφαλώνεις μήνες
να φτάσεις στην κορφή
Φωνή να βγάλεις σα κραυγή
και που να σκάν τα φάλτσα
να σκάνε πάνω στις πλαγιές
σκληρά σαν το διαμάντι
να αφήνουν ίχνη καθαρά
και να γυρίζουν πίσω
Και να 'ναι τα μάτια κόκκινα
ζεστά σαν φρέσκο αίμα
να 'ναι το σώμα σου στητό
το πιο ψηλό στο γκρέμι
Και τότε σάρκα ορέγεσαι
σάρκα γλυκιά να σκίζεις
Το δύσκολο δεν είναι να σωθείς
μα πίσω στα λιμάνια πως γυρίζεις.

-------------------------------------------------------------------


Νύχτα ...12 ετών
Μέσα σε τρύπα ζωντανή
καπνός
πάνω σε ξύλο ποτισμένο με χίλιες ιστορίες
γυάλινες τρύπες
Να πέσεις μέσα, το ζητάς ...
για να χαθείς για λίγο
να μη σε βλέπει φως
να μη σε βλέπει ο εαυτός σου
να μη σε βλέπει ούτε ο Θεός, ποιός;
Κανείς να μη μιλάει
ένα τραγούδι ακούγεται
κι αυτό στριφογυρίζει
κι η σκιά που στέκει εμπρός σου
κάτι να σου θυμίζει
διάλεξες
και της χαμογελάς...

---------------------------------------------------------------

Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

Ojos de Brujo Soundsystem

Παρακάτω παραθέτω αυτούσιο το κείμενο όπως στάλθηκε στο επίσημο e-mail της ιστοσελίδας του Gaia Festival 2008 (info@gaia.gr).

Όσοι ήταν παρόντες σε αυτή την συναυλία στις 15/03/2008 στο Principal Club Theatre θα καταλάβουν την πικρία μου.







"Αγαπητοί κύριοι,


Θα προτιμούσα αυτό το e-mail να περιλάμβανε τα συγχαρητήρια για το έργο σας στην προώθηση της μουσικής και του πολιτισμού. Αντιθέτως αναγκάστηκα να σας γράψω αυτό το e-mail ως ένας από τους πάρα πολλούς απελπισμένους, οργισμένους και ντροπιασμένους θεατές που παρευρέθησαν στην αρπαχτή των ευρώ που στήθηκε στο Principal Club Theatre στη Θεσσαλονίκη στη συναυλία των Ojos de Brujo(!!!!!!) soundsystem. Κανένας δεν είδε τους Ojos de Brujo και κανένας δεν είδε σε αφίσα ή άκουσε στο ραδιόφωνο οτι το συγκρότημα που θα εμφανιστεί με το όνομα Ojos de Brujo soundsystem και με εισιτήριο 25ευρώ(!!!!!!) στον συγκεκριμένο χώρο, αποτελείται από κάποιους session μουσικούς των ODB και δεν είναι οι Οjos de Brujo αλλά ένα συγκρότημα που ασχολείται με το hip-hop.

Οφείλετε σαν διοργανωτές αυτού του καθαρόαιμου αίσχους σήματος κατατεθέν της ελληνικής νοοτροπίας της κοροιδίας και της αρπαχτής εις βάρος μας, να βγείτε δημόσια ή μέσω της ιστοσελίδας σας και να ζητήσετε συγγνώμη από τα θύματά σας. Για να καταλάβετε τη διαφορά σας παραθέτω link που προωθεί την ίδια συναυλιά που έγινε στις 12/03/2008 στο Λονδίνο και σας παρακαλώ να συγκρίνετε τα γραφόμενα καθώς και την αφίσα σε αυτό το link (http://www.cargo-london.com/event.php?id=1097) με τα γραφόμενα στο δικό σας site και την

δική σας αφίσα και να βγάλετε τα συμπεράσματά σας. Το λιγότερο θα χαρακτηριζόταν ως απάτη η παρουσίαση της ιστοσελίδας σας. Ελπίζω να με συγχωρέσετε για τη σκληρή γλώσσα αλλά αυτή είναι η αλήθεια. Είναι κρίμα να καταστρέφετε έτσι το όνομά σας και τη φήμη σας για μια χούφτα ευρώ. Να είστε σίγουροι οτι οι εντυπώσεις μας για τέτοιες απάτες θα δημοσιεύονται όπου είναι δυνατόν προκειμένου κάποια στιγμή να αλλάξει κάτι στην Ελλαδίτσα μας και να παρακολουθούμε θεάματα ανάλογα του κόστους τους και του πολιτισμού μας.


Ελπίζω σε έπαναπροσδιορισμό του στόχου σας"

Αυτό είναι το link για την επίσημη παρουσιάση της συναυλίας από το site του Gaia Festival 2008:http://www.gaia.gr/shows.html#ojos
---------------------------------------------
Ακολουθεί η επίσημη απάντηση του GAIA FESTIVAL 2008:
"Αγαπητέ κύριε

θεωρώ ότι η οργή σας προέρχεται απο ειλικρινά κίνητρα και όχι με υστεροβουλία.

Είμαστε ήμασταν και θα είμαστε απο τους λίγους έντιμους σε αυτόν τον δύσκολο χώρο, και άν πραγματικά το πιστεύατε, θα κρατούσατε μια επιφύλαξη για το αν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα όπως σκληρά τα περιγράφεται , με υπερβολή οργής.

f turntable alchemist DJ Panko with the magic of live musicians Max Wright (MC, beatbox, perc) and Carlitos Sarduy (trumpet, piano, perc).

Πρώτον είναι σεσσιον και παιζουν μόνο τρείς και όχι 6 μέλη σετ, + χορευτρια, μπασσο, βίντεο προτζεκσιον που είναι το SOUND SYSTEM δηλ OJOS DE BRUJO SOUND SYSTEM ---ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΕΠΙΣΗΜΑ THN παγκοσμια περιοδεία τους για αυτό το καλοκαίρι (και αρα όπως οφείλαμε να παρουσιάσουμε) με πρώτη συναυλία στο Πρινσιπαλ!! ( έναν απο τους καλύτερους συναυλιακούς χώρους, όχι μόνο στην Ελλαδα...)
Δεύτερον το λογότυπο και το στήσιμο΄της αφίσσας αποδεικνυει οτι αυτό ακριβώς που είδατε περιγράφει και είναι μάλιστα κατόπιν της έγκρισης του σχήματος ojos de brujo.
Διεθνώς είναι καθιερωμένο οτι SOUND SYSTEM σημαίνει ακριβώς αυτό που είδατε, όσον αφορά το είδος της μουσικής.
Επομένως αν νομίζετε οτι εξαπατηθήκατε είναι τελείως λαθεμένο και πολύ μακριά απο οτι ερμηνεύσατε καποια πραγματα διαφορετικα΄απο ότι αυτά περιγράφανε.
Εμάς θα μας καταλογίσετε ευθύνη αν στην αφίσσα περιγράφουμε κατι άλλο απο αυτό που είδατε και αυτό που το γκρουπ όρισε ως προυπόθεση.
Αν υπάχει πρόβλημα στο περιεχόμενο της συναυλίας πλέον αυτό αφορά το ίδιο το σχήμα και της δικής σας αισθητικής αν σας 'αρεσε.

'Οσο αφορά την τιμή του εισιτηρίου θα πρέπει να γνωρίζεται ότι για πλέον των 2000 συναυλιών που εχουμε διοργανώσει έχουμε τις καλύτερες αναλογικά τιμές με όποια σύγκριση και να κάνετε, δεστε και τις τιμές του υπόλοιπου φεστιβάλ. Αρα ότι μας ζητά το σχήμα είναι η βάση που διαμορφώνει την τελική τιμή (στην προκειμένη περίπτωση kai με την έγκριση των OJOS γιατι προς τιμήν τους είναι απο τους ελάχιστους που ενδιαφέρονται για το ποσα θα πληρώσουν οι Θεατές!!!) φυσικά τα υπόλοιπα κόστη μεταφορικά (3.500 !!!) γιατι μένουμε σε μια πόλη χωρίς απευθείας και φτηνές πτήσεις, ξενοδοχεία, κτλ κτλ που γνωρίζουν όσοι ασχολούνται με αυτόν τον χώρο.
Το βασικό όμως είναι το τι ζητάνε οι μουσικοί, αυτοι όμως είναι καλλιτέχνες και είναι στο απυρόβλητο...εμεις σας κλέβουμε τα ευρώ.. ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ και άν στα 15 και πλέον χρόνια της ιστορίας είχα άλλα δυο τετοια e mail θα τα είχα παρατήσει για έλλειψει αναγνώρισης της προαπάθειας μας απο τους συμπολίτες μας.
Αν βρείτε έναν λόγο να σας επιστρέψουμε το αντίτιμο του εισιτηρίου σας δεν θα είχαμε κανένα πρόβλημα να το κάνουμε. Αν και να γνωρίζετε οτι αν φεύγατε εγκαιρα και το ζητούσατε απο την έισοδο και αυτό θα γινότανε.
Αντίθετα ο κόσμος έμεινε μέχρι τις 3 !!! και ήταν εκείνοι που μας έδωσαν συγχαρητήρια. Απο έσας θέλουμε να επανορθώσετε όλα αυτά για την χούφτα Ευρώ που οφθαλμοσκοπούμε μόνο εμείς οι διοργανωτές ενώ αφήνετε τις ευαισθησίες για τους υπόλοιπους.

ΥΓ Το δικό σας είναι το μόνο αρνητικό σχόλιο που μας διατυπώθηκε, μπορεί να μην σημαίνει τίποτα, αλλά μην μας καταλογίζετε προθέσεις"
---------------------
Ακολουθεί η ανταπάντησή μου:
"Αξιότιμε κύριε,
σας ευχαριστώ που μπήκατε στον κόπο να διαβάσετε το παράπονό μου και να απαντήσετε σε αυτό. Είναι κάτι που εκτιμώ ιδιαίτερα και με πείθει για την ειλικρινή πρόθεσή σας για τη συναυλία αυτή και για τις προσπάθειές σας. Σας εγγυώμαι οτι δεν υπάρχει καμιά υστεροβουλία στα γραφόμενά μου παρά μόνο ειλικρινής οργή. Δεν επιθυμώ να σας πείσω οτι έχετε άδικο αλλά επιθυμώ να κάνω σαφές οτι οι συναυλιάκηδες και οι μουσικόφιλοι της πόλης μπουχτήσαμε. Δεν είναι αποκλειστικά δική σας ευθύνη αλλά συμβαίνουν πολλά στην συναυλιακή πόλη μας με κοινό παρανομαστή το υψηλό κόστος και την κακή ποιότητα. Συγκροτήματα να παίζουν σε ακατάλληλους ηχητικά χώρους λόγω μεγαλύτερης χωριτικότητας-περισσότερων εισιτηρίων, συναυλίες διάρκειας το πολύ ημιώρου, συναυλίες που τελικά δεν γίνονται λόγω "ξαφνικής ασθένειας" ενός βασικού μέλους κ.ο.κ. Δεν αντιλέγω οτι λείπουν οι καλοί συναυλιακοί χώροι στην πόλη μας και το Principal είναι ένας από αυτούς και συγχαρητήρια για την επιλογή αυτού του χώρου όσο κι αν αυτό ανεβάζει την τιμή του εισιτηρίου.
Επί της ουσίας, δεν αμφιβάλλω οτι το συγκρότημα ενέκρινε την αφίσα και οτι πράγματι η έννοια του sound system σημαίνει αυτό ακριβώς το οποίο ακούσαμε. Το ζήτημα δεν είναι αυτό. Εντοπίζω τρία συγκεκριμένα σημεία:
α) Πιθανόν να ήσασταν παρόν στον χώρο κατά τη διάρκεια της συναυλίας και πιθανόν να παρτηρήσατε στα τραπέζια ανθρώπους 45-55 χρονών να κάθονται έχοντας ήδη παραγγείλει τη φιάλη τους περιμένοντας να ακούσουν τους Ojos de Brujo. Πόσο ξεκάθαρο πιστεύετε οτι κάνατε σε αυτούς το αντικείμενο της συναυλίας;
β) Στα 30 λεπτά της διάρκειας των headliners Ojos de Brujo soundsystem σίγουρα θα παρατηρήσατε μερίδα του κόσμου από διαφορετικές πλευρές να εγκαταλείπουν την αίθουσα. Ήμουν κι εγώ ανάμεσα σε αυτους και επειδή συγκεντρωθήκαμε εκτός δεν είμασταν πολλοί αλλά δεν είμασταν και λίγοι και ο λόγος δεν ήταν το είδος της μουσικής αλλά η αίθηση της εξαπάτησης. Θεωρείτε αδικαιολόγητη την άγνοιά μας ως προς τις συνέπειες του όρου sound system μιας και η δισκογραφία των Ojos de Brujo ούτως ή άλλως περιλαμβάνει στοιχεία hip-hop;
γ) Πιστεύετε οτι αν είχε γίνει ξεκάθαρο οτι πρόκειται περι hip hop συναυλίας θα είχαν κοπεί περισσότερα ή λιγότερα εισιτήρια όπως και το αντίτιμο θα ήταν μικρότερο ή μεγαλύτερο; Είμαι βέβαιος οτι σίγουρα δεν θα γέμιζε το Principal σε μια hip hop συναυλία των Ojos και αμφιβάλλω αν θα έδινε κάποιος 25 ή 30 ευρώ για κάτι τέτοιο μια και οι Ojos δεν φημίζονται ιδιαίτερα στην μουσική κοινότητα τou hip hop όσο σε αυτή του flamenco.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και ελπίζω να καταλάβατε την πικρία μου. Τα καλόβουλα αρνητικά μου σχόλια δεν γράφονται για να αποτρέπουν προσπάθειες αλλά για να προβληματίζουν για τις επόμενες. "
-----------------------------
Επίσημη ανταπάντηση του GAIA FESTIVAL 2008:
"Αξιότιμε κύριε

εκτιμώ την απάντηση σας και σε πολλούς απο τους προβληματισμούς σας με βρίσκεται σύμφωνο. Επειδή όμως η φύση της δουλειάς μου είναι τέτοια ώστε να γνωρίζω λίγο καλύτερα τα πράγματα απο μέσα, σας λέω λοιπόν χωρις καμμια διάθεση συντεχνιακης συγκάλυψης , ότι το μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης το φέρουν οι ίδιοι οι καλλιτέχνες ειδικά οι επώνυμοι και δεν αναφέρομαι στα μπουζουξίδικα οπου εκεί δεν υπάρχουν ευαισθησίες ουτε απο τα μαγαζιά, ούτε απο τους πελάτες...Με απίστευτο θράσος επιλέγουν χώρους με ΜΟΝΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ποιος θα τους εξασφαλίσει τα περισσότερα και ΜΑΥΡΑ χρήματα, για τους εντεχνους αναφέρομαι που βγάζουν κορώνες ηθικής δημόσια, και όταν βρούν τα σκούρα στο κοινό που οι ίδιοι προδώσανε, βαζουν την κουκούλα και δείχνουν τον διοργανωτή...το βαποράκι...των επιθυμιών τους!
ΠΡΙΝ ΕΚΦΡΑΣΕΤΕ ΑΠΟΨΗ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ, οταν είναι εφικτό.
Όσον αφορά τα ξένα σχήματα τα πράγματα είναι 95% ξεκάθαρα!!! κανονικά συμβόλαια και προδιαγραφές που αν δεν υπάρχουν συνήθως δεν παίζουν. ¨ομως υπάρχει και αρκετά καχύποπτο κοινό στην Ελλάδα χωρις την συναυλιακή εμπειρία του εξωτερικού. Δηλαδή οι Ευρωπαίοι μουσικοί αλλα κυρίως οι Αγγλοι εχουν δεσμευτική απο την ένωσή τους οδηγία να παίζουν 50 λεπτά το σόου!!! ¨Και κταλήγω στο ότι αν κάποιος παιξει τοσο δεν είναι γιατί πλήρωσε λιγότερα χρήματα ο διοργανωτής.
Στην δική μας περίπτωση τώρα οι Ojos de Brujo αποτελούν ιδιάζουσα περίπτωση γιατί λειτουργούν σαν κολεκτίβα, έτσι έκριναν και έβγαλαν δίαφορα προτζεκτ, αυτό όμως το Sound system αποτέλεσε την επίσημη τους εκδοχή για μια παγκόσμια περιοδεία χωρις την έγκυο τραγουδίστρια Μαρίνα. Είναι πολύ ειδική περίπτωση και ίσως δύσκολο για την Ελλάδα απο πλευράς λεπτομερούς ενημέρωσης, γιατί τα μόνα μέσα που έχουμε είναι μια παρανομη αφισσοκόληση και κάποια ραδιοφωνικά σποτ, ίσως έτσι να την πατήσαν κάποιοι σαν εσας, όμως και σε αυτήν την περίπτωση αν το διατυπώνατε επαναλαμβάνω στην είσοδο, όπως αρκετές φορές και για διαφορετικους λόγους, έτσι και τώρα θα σας επιστρέφαμε τα εισιτήρια. Και αυτό γιατί δεν είμαστε ανώνυμοι διοργανωτές αλλα Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΩΡΟΣ! κάποιες φορές δεν έχουμε την ευθύνη γιατί είναι νοικιασμένος (ο χώρος) σε τρίτους διοργανωτές, αυτά φαίνονται απο την αφίσσα.
Έπειδή οι Ojos de Brujos είναι απο τα πιο έντιμα σχήματα που συνάντησα, επειδή στην επικοινωνια μας ήμασταν προσεκτικοί όσο γινότανε, θεωρούμε ατυχές το γεγονός.
Με εκτίμηση"
-----------------------------
Ο επίλογός μου:
"Κύριε,

ευχαριστώ και πάλι για την απάντηση. Δεν θα πάψω ποτέ να παρευρίσκομαι σε συναυλίες και κι ας μην έχω τις γνώσεις και την εμπειρία σας. Με πείσατε για τις καλές προθέσεις σας και συγχαρητήρια γι αυτό. Όσον αφορά στην πρόσκλησή σας, σας ευχαριστώ ιδιαίτερα αλλά προτιμώ να προσφέρω τον οβολό μου στις συναυλίες της χώρας και της πόλης μας με την ελπίδα οτι κάποια στιγμή η αγοραστική μας δύναμη θα μετρήσει και θα αρχίσουν να ασχολούνται οι επιχειτηματίες με την επένδυση σε σωστούς συναυλιακούς και γενικότερα καλλιτεχνικούς χώρους, ώστε να έρθουν αντίστοιχα μεγάλα και αξιόλογα ονόματα της μουσικής και της τέχνης γενικότερα τα οποία θα τους αποφέρουν μεγάλα και αξιόλογα κέρδη. Όπως εσείς οι διοργανωτές, έτσι και εμείς οι πελάτες-θεατές έχουμε έναν κοινό σκοπό: μια Ελλάδα και μια Θεσσαλονίκη με πολλές και ενδιαφέρουσες επιλογές σε συναυλίες, θέατρα, κινηματογράφους, παραστάσεις με ποιότητα και όλους τους πολίτες να ενδιαφερθούν και να προτιμήσουν να παρευρεθούν σε κάτι τέτοιο από το να καθίσουν στο σπίτι με μια τηλεόραση αγκαλιά ή να στριμωχτούν στα μπουζούκια με τις τσέπες τρύπιες.

Καλή συνέχεια και η ελπίδα πεθαίνει τελευταία."

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2008

Communicationism?

What is Communicationism?

Communicationism is a perspective, methodology and political movement that focuses on the methods, languages and technologies of communication within society. It asks: “What is the effect of each medium and communication system structure on our society, and what kind of communication systems would be most appropriate for helping us achieve a more ideal society?”
link: http://www.communicationism.org/jasondiceman.com/reports/defining_communicationism.pdf









"The biggest problem with communication is the illusion that it has occurred"
George Bernard Shaw


Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2008

Με πιάνει το παράπονο


Χρόνια έχω αυτή την απορία:

Γιατί αυτή η αδυναμία και ανικανότητα της πόλης που ζω να προσφέρει μεγάλες και σωστές συναυλίες και όμορφες καλλιτεχνικές εκδηλώσεις;

Γιατί τόσα χρόνια απραγία;

Οι μεγαλύτεροι συναυλιακοί χώροι της συμπρωτεύουσας είναι κατά βάση πρώην χώροι δεξιώσεων γάμων ή μπουζούκια με νοοτροπία μπουζουκιών ή μεταμορφώνονται σε μπουζούκια σε επίπεδο τιμών, συμπεριφοράς και αισθητικής.
Γιατί δεν βρέθηκε κανένας να φτιάξει έναν χώρο με καλή ηχητική, καλό εξαερισμό, καλό φωτισμό, επαρκές εμβαδόν σε αυτήν τη πόλη, ενώ αντίθετα βρέθηκαν πολλοί που πλούτισαν ως μουσικοί παραγωγοί και ροκάδες και λάτρεις των συναυλιών αλλά προτίμησαν να ανοίξουν χώρους με νοοτροπία μπουζουκιών ή εντυπωσιακά μαγαζάκια για την mainsteram νεολαία που κουνάει το κωλαράκι της υπό τους ήχους της πιο εμπορικής κερδοσκοπικής μουσικής επένδυσης του εκάστοτε ξεπουλημένου φερέφωνου dj;

Έχω την εντύπωση οτι υπάρχουν τόσα συγκροτήματα και καλλιτέχνες που θα μπορούσαν να έρθουν και τόσες εκδηλώσεις που θα μπορούσαν να γίνουν στην Θεσσαλονίκη και να γεμίσουν τέτοιους χώρους με θεατές από όλη την Βόρεια Ελλάδα που είναι πραγματικά κρίμα. Είναι αδιανόητο να κατεβαίνουν δεκάδες λεωφορεία και εκατοντάδες αυτοκίνητα με κόσμο από την Βόρεια Ελλάδα για να παρευρεθούν σε συναυλίες στην Αττική πληρώνοντας αρκετά ευρώ περισσότερα από το εισιτήριο. Και όλα αυτά γιατί; Γιατί αυτοί που έχουν το μεράκι της μουσικής και θέλουν να κάνουν οτι καλύτερο μπορούν γι αυτήν, δεν έχουν τα λεφτά και αυτοί που έχουν τα λεφτά, έχουν στο νού τους να βγάλουν πολύ σύντομα πολλά περισσότερα χωρίς ιδιαίτερο κόπο με τη μέθοδο του εντυπωσιασμού.

Γιατί ρε Δήμαρχε ούτε εσύ; Εκεί να δείς φράγκα στον Δήμο. Τι κλήσεις της δημοτικής αστυνομίας και μαλακίες; Αλλού είναι τα φράγκα δήμαρχε αλλά θέλει να έχει κανείς μεράκι να φτιάξει την πόλη του όμορφη, μόνο η απληστία δεν φτάνει.

Γιατί ρε Κανάκη δεν έφτιαξες εσύ έναν τέτοιο χώρο;

Γιατί ρε Βακάρε ούτε εσύ;

Γιατί ρε όποιος είσαι και ανοίγεις καφέ-μπαρ και δίνεις 200 και 300.000 ευρώ στην παραλιακή να παίζει μονίμως μουσικοπαπαριές για να μαζεύονται τα 12-20χρονα ψώνια τσόλια wannabes, δεν δίνεις να κάνεις κάτι όμορφο στην πόλη που θα αφήσει ιστορία και θα χεστείς και στα φράγκα;

Γιατί ρε Αποθήκη του Μύλου έχεις 5 χρόνια να φιλοξενήσεις συναυλία της προκοπής, ενώ έχεις γεμίσει "εντεχνουργήματα" για να πουλάς το μπουκάλι στο τραπέζι 160Ευρώ και το ποτάκι-παγάκι 20Ευρώ μόνο στο μπαρ;

Γιατί ένα τόσο μεγάλο κτίριο όσο το Μέγαρο Μουσικής να είναι μονίμως άδειο και να απευθύνεται στους πολύ λίγους ειδήμονες-ανίδεους της "ποιοτικής" σκηνής άνω τον 60χρονών και βαλαντίων με πολλά μηδενικά, ενώ θα μπορούσε να γίνει το καλλιτεχνικό κέντρο της πόλης; Πως δέχεται η διοίκηση του Μεγάρου να έχει παρκαρισμένα μπροστά στην είσοδό του, τα αυτοκίνητα των θαμώνων των γειτονικών καφέ και να μην δημιουργεί τις προϋποθέσεις να τους συγκεντρώσει όλους αυτούς μέσα του; Ποιό είναι το νόημα της τέχνης γι αυτούς; Να στροβιλίζεται μεταξύ των ιδίων δήθεν θεατών-προσωπικοτήτων που με περισσή γαλιφιά ή κακία να κρίνουν τα έργα των καλλιτεχνών ανάλογα με το αν τους κάλεσε ποτέ σε δεξίωση στη βίλλα του ο καλλιτέχνης ή όχι; Αν είναι αυτός ο ρόλος του Μεγάρου Μουσικής ε τότε να το γκρεμίσετε γιατί δεν μας αρέσει και μας κόβει τη θέα στην θάλασσα!!

Δύο χώροι μείναν και εκτός του οτι είναι μικροί σαν χώροι, παλεύουν με τα θηρία: Το Ξυλουργείο και η Υδρόγειος όσο ακόμα αντέξουν.
Άντε μιας και εσείς έχετε το μεράκι κάντε κανένα φεστιβάλ με συγκροτήματα της Βορείου Ελλάδας!!
Κάντε live dj sets με djs της πόλης να γίνει κανένα πάρτυ!!!
Οργανώστε κάνενα πειραματικό θεατράκι στους χώρους σας!!!
Της που..νας θα γίνει!!!!!!!
Μαζέψτε τον κόσμο γύρω από την μουσική και την τέχνη επιτέλους!!

Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2008

Η θεωρία του Βαλεντίνου


Του Αγίου Βαλεντίνου χθες και η όλη μιζέρια της ημέρας με ωθούσε να μην καθίσω και σαπίσω στο σπίτι μου. Οπότε αποφάσισα να πάω να κουρευτώ. Καθώς λοιπόν πλησιάζει η ώρα του ραντεβού με την κομμώτρια, αρχίζω να μελαγχολώ ανεξήγητα. Κάθισα λοιπόν να το αμπελοφιλοσοφήσω και εμφανίστηκαν ξαφνικά μπροστά μου δύο μεγάλα συμπεράσματα:

Συμπέρασμα 1ο:
Μελαγχόλησα διότι την ημέρα της γιορτής του έρωτα, εγώ θα χώριζα. Θα αποχωριζόμουν τις μονάκριβες τρίχες μου.

Το επόμενο συμπέρασμα όμως ήταν αυτό που πραγματικά με συγκλόνισε και προέκυψε όταν σκέφτηκα το ενδεχόμενο να μην κόψω ξανά τις τρίχες μου. Το αποτέλεσμα θα ήταν πραγματικά τραγικό. Οι τρίχες θα κάλυπταν όλο μου το σώμα, θα ‘βγαζα και στα δόντια τρίχες, θα ανέπνεα τρίχες, θα έφτυνα τρίχες, θα πατούσα τρίχες, θα με κυρίευαν οι τρίχες, ΘΑ ΜΕ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΑΝ ΤΡΙΧΕΣ.
Η τρίχα: Η τρίχα ως λέξη είναι γένος θηλυκού ναι ή όχι; Μην πείτε όχι, δεν υπάρχει λέξη «ο τρίχος». Ιδού λοιπόν το συμπέρασμα:

Συμπέρασμα 2ο:
Οι λέξεις γένους θηλυκού (θηλ.) τείνουν να κυριαρχούν με την έννοια της καταπίεσης, της παρασιτικότητας και του περιορισμού σε λέξεις γένους αρσενικού (αρσ.). Μην βιαστείτε να φέρετε αντίρρηση πριν διαβάσετε κάποια παραδείγματα που το αποδεικνύουν:

- Ο εγκέφαλος (αρσ.) > Η γλώσσα (θηλ.)
Εξήγηση: Πόσα πράγματα μπορεί να σκέφτεται ο εγκέφαλός μας ταυτόχρονα και πόσο λίγα από αυτά μπορεί να πει ο άνθρωπος ταυτόχρονα;
- Ο άνθρωπος (αρσ.) > Η ασθένεια (θηλ.)
Εξήγηση: Περιττή. Ο περιορισμός όταν είσαι άρρωστος είναι δεδομένος αν θες να μείνεις ζωντανός.
- Ο άνθρωπος (αρσ.) > Η ζωή (θηλ.)
Ως διάρκεια
- Ο οδηγός (αρσ.) > Η λωρίδα κυκλοφορίας (θηλ.)
Γνωστό
- Ο αγρότης (αρσ.) > Η κακοκαιρία (θηλ.)
Κατανοητό
- Ο ποιητής (αρσ.) > Η ομοιοκαταληξία (θηλ.)
Σαφές
- Ο πολιτικός (αρσ.) > Οι εκλογές (θηλ.)
Ευτυχώς ή δυστυχώς
- Ο αγώνας (αρσ.) > Η λήξη (θηλ.)
2-1 με γκολ στο 95'
- Ο λόγος (αρσ.) > Οι λέξεις (θηλ.)
- Ο Θεός (αρσ.) > Η θρησκεία (θηλ.)
- Ο επαρχιώτης (αρσ.) > Η αστική ζωή (θηλ.)
- Ο πρωταθλητής (αρσ.) > Η κορυφή (θηλ.)
- Ο παραβάτης (αρσ.) > Η τροχαία (θηλ.) ή η αστυνομία (θηλ.)
- Ο μπάτσος (αρσ.) > Η βλακεία (θηλ.)
- Ο δολοφόνος (αρσ.) > Οι τύψεις (θηλ.)
- Ο ναρκομανής (αρσ.) > Η δόση (θηλ.) ή η πρέζα (θηλ.)
κ.ο.κ

Πιθανόν κάποιοι να βιαστούν να καταρρίψουν την θεωρία και να πουν κάτι όπως:
- Ο «Τιτανικός» (αρσ.) > Το παγόβουνο (ουδ.)
Εδώ ο ισχυρισμός αυτός δεν ισχύει γιατί ο «Τιτανικός» είναι απλά το όνομα ενός υπερωκεάνιου. Το σωστό είναι:
- Το υπερωκεάνιο «Τιτανικός» (ουδ.) > Το παγόβουνο (ουδ.) οπότε είναι εκτός θέματος. Όμως, κάλλιστα θα μπορούσαμε να πούμε:
- Ο καπετάνιος (αρσ.) > Η φουρτούνα (θηλ.) ή η φουσκοθαλασσιά (θηλ.) ή
- Ο καπετάνιος του «Τιτανικού» (αρσ.) > Η κακιά του η τύχη (θηλ.) ή η στραβομάρα του (θηλ.) ή
- Ο επιβάτης (αρσ.) > η ατυχία (θηλ.) ή η στραβομάρα (θηλ.) του καπετάνιου (αρσ.).

Πιθανόν, πάλι, κάποιος να πει: «Συμβαίνει και το αντίθετο» και να φέρει ένα παράδειγμα όπως:
-Η ιδιοκτησία (θηλ.) > Ο φράχτης (αρσ.)
Αυτός, πραγματικά, είναι δύσκολος αντίπαλος γιατί φαινομενικά έχει δίκιο.
Που βρίσκεται όμως η διαφορά;
Η απάντηση δεν είναι μόνο μια.
α) Η ιδιοκτησία δεν είναι κάτι συγκεκριμένο σαν έννοια. Μεταβάλλεται και σε συγκεκριμένες περιπτώσεις αμφισβητείται. Προσωπικά, η έννοια της ιδιοκτησίας δεν μου πολυαρέσει, οπότε μου δίνεται το κίνητρο να βρω μια καλύτερη απάντηση που να αποδεικνύει την δυσάρεστη έννοια της λέξης.
β) Φανταστείτε, κάποτε, το ενδεχόμενο η ιδιοκτησία να είναι αδιαχώρητη, χωρίς φράχτες. Τότε, θα συμβεί το φαινόμενο της τρίχας. Η ιδιοκτησία θα αρχίσει να αυξάνεται ανεξέλεγκτα ανάλογα με τις ανάγκες και τα βίτσια και θα πατάμε ιδιοκτησία, θα ακουμπάμε ιδιοκτησία, θα φτύνουμε ιδιοκτησία, θα αγκαλιάζουμε ιδιοκτησία, θα φιλάμε ιδιοκτησία, θα μας κυριεύσει η ιδιοκτησία, ΘΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ Η ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ. Σας θυμίζει κάτι; Τι μας κυβερνά τώρα; Οπότε η ιδιοκτησία είναι αυτή που περιορίζει τον φράχτη. Μια μεγάλη ιδιοκτησία απαιτεί μεγαλύτερο φράχτη.
Και το οικολογικό μήνυμα:
- Ο πλανήτης «Γη» (δεν είναι η «Γη») (αρσ.) > Η απληστία (θηλ.)
Δεν είναι η μόλυνση αυτή που καταστρέφει, είναι απλά η συνέπεια της διαρκούς και επίμονης επιθυμίας του ανθρώπου να αποκτήσει με κάθε δυνατό μέσο, ανεξαρτήτου κόστους, οτιδήποτε βρίσκεται στην εμβέλειά (θηλ.) του και μπορεί να το χρησιμοποιήσει ή το χρησιμοποιεί ήδη κάποιος άλλος πιο αδύναμος. Όσο περισσότερα καταφέρνει να αποκτήσει τόσο μεγαλώνει και η εμβέλειά του ώσπου η Γη δεν του φτάνει πια. Θα έλεγε κανείς ότι και τα άλλα ζώα το ίδιο κάνουν, αλλά εγώ δεν είδα καμιά αρκούδα να μου πετάει πλαστικά και αλουμινένια σκουπίδια μέσα στα μούτρα μου απλά για να μην λερώσει το δικό της ποταμάκι που όμως της το λέρωνε ο κροκόδειλος πετώντας χημικά απόβλητα από το εργοστάσιο του που παρασκεύαζε ρούχα από ανθρώπινη γούνα.


Όποιος δεν συμφωνεί να γράψει σχόλιο με το επιχείρημά του.
Bring it on

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2008